Därför vågar du ringa en Spådam



Därför vågar du ringa en Spådam

Vet du att de flesta som arbetar här på Spådam har en gedigen utbildning. Vi är psykologer, beteendevetare, socionomer eller pedagoger. Vi är certifierade Spådamer med lång erfarenhet och vi hanterar alla kunder med respekt och integritet. Vi har tusentals kunder som ringer oss varje månad. De flesta är återkommande vilket betyder att de är nöjda med oss.

Läs gärna mer i vår gästbok som ligger på webben, där skriver våra kunder vad de tycker om oss. Gå till Gästboken här.


Trygghet, reklamation och återbetalning - några anledningar  att ringa oss
  • Det kan aldrig kosta mer än vad du som kund köpt i förskottstid. Det innebär att om du köper för 200 kr så bryts samtalet automatiskt när dessa 200 kr är förbrukade.
  • Om en kund köper förskottstid, så kan du alltid ångra ditt köp och få pengarna tillbaka (förutsatt att kunden inte ringt och förbrukat pengarna).
  • Om en kund bokar en spådam via bokningslinjen, så kan kunden alltid ändra eller flytta tiden om det skulle bli förhinder. (Länk till bokningslinjen här.)
  • Vi spar inga kortuppgifter och det är alltid säkert att köpa samtalstid via Swish, Payson eller Paypal.
  • Vi ger aldrig ut kundens uppgifter till tredje part.
  • Vi skickar aldrig ut SMS-reklam. Om du laddar ner appen ställer du in om du vill ha push-notiser från oss eller inte.
  • Kunden är alltid anonym när den ringer oss. Spådamerna ser inte vilket nummer kunden ringer ifrån etc.
  • Alla fakturor, för dig som ringer via fakturalinjen, skickas ut med diskret post utan avsändare. Om du önskar, kan du få fakturorna skickade via mail istället. (länk till fakturalinje)
  • Är inte kunden nöjd med samtalet kan alla samtal reklameras. Kontakta i så fall kundtjänst via mail, [email protected]

Du kan även kika på Facebook för att läsa vad vi pratar med våra kunder om. Följ oss gärna!

Inga kommentarer:

Använder Blogger.